Pages

Isnin, 18 Julai 2011

Daaaa... tito cepat!

Salam semua...

Huuu... lamanye tidak update... tersangat laa bz dan malas... bz dah 1 hal, malas 1 hal... ;)

Banyak program sejak akhir-akhir ni, al maklumlah.. kan dah nak pose.. so, kene kejar jugak laa.. kejar sampai nak tercabut kaki ni haaa.... 'kejar masa'... =)

Hmm... tak de apa yang lain pun tentang Imma, nak kata tukar status isteri orang, lambat lagi... tak tau laa bila. Korang tunggu je laa erk.. kalo ada tu ada laa.. kalo tak de tu nak buat camne kan.. nasib badan... ;)

Ngantuklaa pulak, tadi baru je citer-citer ng korang... ish.. mata ni nak tertutup pulak... Sorry semua, nanti Imma story kat korang erk...erk.. ;) jangan marah tau.. esok nak bangun awal.. Jom kita pose jom.. =)

K, laaa.... tata... wassalam.. GUD NITE>> Ngantuk sungguh... huuuu... @.@

kenangan masa pi outstation kt Langkawi...