Pages

Jumaat, 2 Disember 2011

Marah itu menakutkan?




Imma SUSAH | JARANG | TAK SUKA marah....

Tapi
*
*
*
Orang kata kalau Imma marah
*
*
SANGAT
*
Menakutkan
>.<
*
*
*
Yeke ke?
*
*
Macam tak caya je.... hehe...
Kalau nak tau ye ke tidak....
Cubalah buat Imma marah... hehe.. ^.^
*
*
*
Erm... Jangan marah-marah tau. Marah bila betul-betul perlu je.
Kalau kita selalu marah, orang pun takut nak dekat dengan kita.
Cuba bawak-bawak bersabar dan istighfar banyak-banyak.
Tarikh nafas dalam-dalam.... pegi jauh-jauh jangan dekat dengan orang...
Duk jauh-jauh... sambil tu... cuba perhatikan gelagat-gelagat orang... pastu kita fikirkan kebesaran ALLAH
yang jadikan manusia ni istimewa dan pelbagai jenis. InsyaALLAH marah kita akan reda. Jangan terlalu fikirkan | fokus kepada perkara yang buat kita marah...
Bila dah rasa ok nak cakap dengan orang.. baru cakap. Kalau tak, better don't!
*
*
Salam Jumaat penuh kebekatan buat semua. =)

*Hari ini Imma ada program di Batu Caves. Doakan segalannya berjalan lancar ye. =) nanti Imma ambil gambar dan upload kat sini. insyaALLAH.

Tiada ulasan: