Pages

Sabtu, 11 Disember 2010

Gambar-gambar aktiviti untuk tatapan semua

Salam semua... apa khabar? sihat ke? buat apa hujung minggu ni? mesti banyak aktiviti kan... kali ni, tak de apa yang menarik untuk Imma catat di ruangan blog Imma ni, sekadar memaparkan aktiviti-aktiviti Imma yang telah pun berlalu.

Alhamdulillah... Imma dah pun dapat balik semula laptop kesayangan Imma ni.. laptop ni masuk ICU, jauh nun di Keramat... sekarang dah boleh guna macam biasa.


eh... tiba-tiba pulak ada iklan penaja kat sebelah laptop ni =P

Buku yang Imma baru beli di lobi SUK
Buku ini bagus untuk sesiapa sahaja dan bagi mereka yang sentiasa mahu meningkatkan
atau mengekalkan kredibiliti diri. Hmm... bukan mudah untuk mengekalkannya...

Raya Haji lepas Imma tak dapat balik kampung sebab komitmen di kerja di Shah Alam
yang menuntut Imma untuk berada di Shah Alam... oleh itu, Imma buat keputusan
untuk beraya di rumah ibu angkat Imma di Jalan Yadi, Klang... Ibu Zaharah.

Tuu Ibu... (tudung merah), Anak Ibu (Ejat), Haji Kamaludin (Suami)
Waktu ni, kami tengah tengok lembu yang menjadi korban di sebelah umah ibu.

makan-makan bersama warga pengusaha tadika =)
Sebenarnya, kami semua ni baru je berpenat lelah membuat persiapan untuk
Sambutan Hari Kanak-kanak Negeri Selangor.

Sesekali nak juga enjoy dengan makcik-makcik ni... =)

Sambutan Hari Kanak-kanak di PKNS, Shah Alam

Sebanyak 30 Persembahan oleh kanak-kanak dari pelbagai tadika di Seluruh Negeri Selangor

Lepas Imma mengendalikan Sambutan Hari Kanak-kanak Negeri Selangor... akhirnya Imma demam... yang bestnye, masa Imma demam housemate Imma (K.Haerina) buatkan bubur... sedap sangat. Untungnye sapa dapat kawin dengan K.Ina. =)

Bubur yang sedap untuk orang sakit... =)

Tiada ulasan: