Pages

Khamis, 18 November 2010

SheLamaTT Hali RaYa... =)

Salam semua! =)

Selamat Hari Raya AidilAdha... Maaf Zahir dan Batyn...

gambar yang sangat cute untuk tatapan kamu semua!~ lalaaa..

Haaa... hari ni sangat hepi dan bersyukur... ALLAH permudahkan kerja-kerja Imma di pejabat, lebih-lebih lagi time Imma tengah mereng (cari laa sendiri dalam kamus maksud dia) nak buat program. Biasalaa... orang yang tak teror macam Imma ni, tak tenang punye... lebih-lebih lagi bila dah dekat program... huhu.. Lain laa orang yang dah ada pengalaman 10 tahun ke, 20 tahun ke... mesti tenang jee... (huhu, alasan tak abis-abis... dush! ape laa imma nie.. asyik negatif je...) hehe =P

K laaa.. nak sambung buat keje...stop dulu eh... malam nanti Imma update lagi.. daaa!

Salam.. =))

p/s : sedapnye makan nasi sup tulang + daging masak kicap kat SIRIM tadi... untong llaaaa! TQ warga SIRIM!

Tiada ulasan: