Pages

Ahad, 14 November 2010

Jelajah GEMS Daerah Hulu Langat

Alhamdulillah, semalam (13/11/2010) Imma berkesempatan menghadiri Jelajah Gems Hulu Langat (Batu 14) dan menjadi salah seorang tenaga kerja di sana. Sambutan di Hulu Langat boleh dikatakan biasa-biasa sahaja. Entahlah, orang kata roh kerjasama itu kurang... tidak seperti di Kuala Selangor. Namun, Imma tau, semua pihak telah cuba lakukan yang terbaik bagi menjayakan program ini. Lain tempat lain caranya... kan..kan.. =) Apa pun ia tidak lari daripada objektif sebenar program ini diadakan. Tahniah pada semua pihak yang sama-sama menjayakan program ini, sama-samalah kita muhasabah balik dan perbaiki mana yang kurang elok dan pertingkatkan prestasi. Pada yang tidak berkesempatan berkunjung ke program tersebut boleh laa tengok gambar-gambar di bawah ni, Imma sempat snap mana yang menarik je. Maklumlah, tengah bertugas... =))

Juara Pertandingan Bercerita... lupe pulak tajuk cerita dia...
kostum yang menarik perhatian juri dan penonton!



Persembahan Tarian Singa... Menarik!

Pertandingan Mewarna Kanak-kanak 4-6 tahun. Fuh! Mencabar betul
nak handle adik-adik ni, apa tah lagi Imma jadi pengacara (bidan terjun) pertandingan.
Mesti adik-adik dan mak ayah boring tengok Imma yang tak pandai mengacara...
Apa-apa pun pengalaman menarik buat Imma... leh improve lagik! hehe


Artis : Blank (Gamma), Muaz, Amy Search

Di malam hari pula para pengunjung di hidangkan dengan alunan suara merdu
oleh artis-artis yang dijemput khas... Sebenarnya, malam itu ada acara Sembang Santai, pendek kata bukan sekadar menghibur tapi turut ada pengisian... namun, ALLAH merancang, kita merancang, sudah tentu perancangan ALLAH lebih baik. Sembang Santai tak dapat dilakukan atas sebab-sebab tertentu.
Alhamdulillah, acara malam itu diakhiri dengan bacaan doa dan selawat ke atas junjungan besar
Nabi Muhammad SAW.

Tiada ulasan: