Pages

Jumaat, 24 September 2010

Paparan Profile (facebook) Ditutup Lagi..

Salam lebaran buat semua...

Saya ingin memhon maaf pada kalian kerana saya terpaksa menutup profile Facebook saya untuk tatapan anda...

Saya kini dalam keadaan tidak stabil, kemarahan yang memuncak kepada orang-orang tertentu...

Saya bimbang ada perkataan yang tidak sepatutnya saya tulis pada status menjejaskan hubungan saya dengan anda semua...

Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk menutup profile Facebook saya untuk sementara waktu bagi memberi ruang pada saya untuk memerdekakan hati dan fikiran saya dari belenggu api kemarahan ini...

Saya tidak suka marah orang, tapi oleh kerana saya terlalu lama menahannya, akhirnya ia memuncak... saya perlu kawal sebelum terjadi perkara yang tidak sepatutnya...

Maafkan saya...

Wassalamm...

Tiada ulasan: