Pages

Rabu, 26 Mei 2010

Hari ini hari SELASA


Salam mahabbah...

Hari ini sedikit penat dan agak kelam kabut sedikit... ops, bukan sedikit tetapi banyak... hmmm... di mana silapnya ya... adalah tu... tak perlulah saya hurai di sini... saya perlu menjaga hati pihak 'mertua' saya juga... (ayat standart artis). =)

Saya agak penat, mesyuarat yang bermula jam 4.30 petang boleh tamat jam 7.30 petang... hmmm... walaupun di waktu asar, di benarkan untuk solat dan minum petang tapi dalam masa yang sama mesyuarat tetap berjalan. Otak saya bagaikan tepu, namun tetap juga mahu fokus kepada perbincangan. Walaupun begitu, saya begitu mengharapkan program pada 30hb Mei 2010 ini nanti berjalan lancar. InsyaALLAH...

Seakan-akan tidak ada idea untuk ditulis, cukuplah itu sahaja. Hari ini, saya gembira mendapat khabar seorang kenalan saya yang dinaikkan pangkat dan saya juga berduka rakan saya kehilangan stafnya. Itulah yang dikatakan, "kita merancang, ALLAH juga merancang... pastilah perancangan ALLAH itu sebaik-baik perancangan" redha dengan apa yang berlaku dan cuba sedaya-upaya untuk memanfaatkan apa yang telah dikurniakan dengan sebaik-baiknya. Thank you ALLAH... =)

Tiada ulasan: