Pages

Ahad, 23 Mei 2010

Duhai hati... bersabarlah...


Di kala ini hati ku terasa resah...
Di kala ini diriku masih menanti jawapannya...
Di kala ini resah gelisah tidak keruan...
Di kala ini ingin saja aku tangisi apa yang berlaku...

Dia...
Dia diam membisu...
Dia diam seribu bahasa...
Dia berteka teki dengan ku...
Dia penuh rahsia...

Aku...
Aku cuba bersabar...
Aku cuba bertenang...
Aku mengharapkan sesuatu yang pasti...
Aku di sini menunggu...

Jika ada salah di pihak ku...
Maaf dipinta, ampunilah diri ini...

Ya ALLAH peliharalah hati-hati kami...
Ya ALLAH peliharalah ikatan ini...

Hanya Engkau Maha Mengetahui apa yang tersembunyi di lubuk hati kecil kami...
Hanya Engkau Maha Mengetahui apa yang terbaik buat kami...

Bantulah kami Ya ALLAH... Agar Kami kuat menempuh jalan-MU yang berliku ini.

3 ulasan:

Ricca berkata...

Imma,

ada masalah ker?

pIjaH berkata...

ehem2... bau nasi mnyak dah ni... :P

Naurah Haqqul berkata...

Ricca ~ Tak de laa... sekadar 'berehat' =)

Adik pijah ~ yeke... =)