Pages

Ahad, 16 Mei 2010

Sedikit coretan buat rakan


Alhamdulillah... memanjatkan rasa syukur pada ALLAH swt dengan limpah kurnia-NYA Imma merasa nikmat yang begitu hebat beberapa hari ini... begitu terasa... mungkin ALLAH mendengar akan doa Imma yang inginkan ketenangan menyelubungi diri. Alhamdulillah...

Beberpa hari ini, kehidupan yang dilalui begitu tenang sekali, Imma telahpun melakukan beberapa perkara yang Imma sendiri tidak percaya... benarlah, kejayaan memerlukan pengorbanan... seperti mana entry Imma yang lepas. Imma minta maaf sebab Imma dah 'deactive' facebook Imma. Mungkin ada dikalangan rakan-rakan yang agak terkejut dengan keputusan Imma ini. Imma pun tak tau kenapa Imma buat macam tu, imma merasa tenang setelah keputusan dan tindakan dibuat. Imma juga tak pasti samada ia bersifat sementara atau selama-lamanya. Atau mungkin Imma akan melakukan 'rebranding' pada FB Imma tu, agar ia lebih bermanfaat pada agama khususnya. =) Terasa tenang jika dapat menyumbang sesuatu pada agama walaupun ia kecil. Namun, apa yang pasti Imma akan sentiasa update blog kesayangan Imma ini yang bakal mencecah usia 3 tahun. (tak silap Imma =))

Buat semua rakan-rakan... ampun dan maaf saya pinta jika ada salah dan silap saya lakukan terhadap anda semua secara sengaja mahupun tidak. Doakan kita sentiasa berada di jalan yang benar dan dirahmati ALLAH sentiasa... Ameen.

Wassalam...

Tiada ulasan: